Coway Pontian
Coway Pontian
Isi Kandungan
Wakil Coway Pontian
Coway Pontian
Kosong
Kosong
Kosong
Kosong
Produk Coway Pontian
Coway Pontian
Penapis Air
Harga Serendah
Penapis Udara
Harga Serendah
Kerusi Urut
Harga Serendah
Tilam
Harga Serendah
Penyaman Udara
Harga Serendah
Penapis Air Luar
Harga Serendah
Bilik Air
Harga Serendah
Soalan Lazim Coway Pontian
Coway Pontian
Tentang Umum
Maklumat Produk
Pakej Servis
Cara Pembayaran
Di mana saya boleh membuat pertanyaan, maklum balas atau aduan?
Anda boleh menghubungi Coway melalui
Talian Bebas Tol: 1800-888-111 [Waktu Perniagaan: Isnin hingga Jumaat, 9 pagi–8 malam; Sabtu dan Ahad, 9 pagi–4 petang] [Tutup pada hari cuti umum.]
Meja Bantuan [Waktu Perniagaan: Isnin hingga Jumaat, 9 pagi–6 petang] [Tutup pada hari Sabtu, Ahad dan cuti umum.]
Halaman Facebook Rasmi Coway [Waktu Perniagaan: Isnin hingga Jumaat, 9 pagi–6 petang] [Tutup pada hari Sabtu, Ahad dan cuti umum.]
Dimanakah pejabat jualan Coway atau pejabat CODY yang terdekat?
Coway Malaysia beroperasi di seluruh negara, jadi anda boleh menemui kami di setiap negeri.
Adakah saya perlu membayar kepada CT yang datang untuk servis produk saya?
Tidak. Anda tidak perlu membayar sebarang bayaran buruh kecuali keahlian waranti perkhidmatan anda telah tamat. Anda mempunyai pilihan untuk memperbaharui keahlian anda untuk 1 atau 2 tahun dan anda tidak perlu membayar sebarang caj selepas itu.
Saya berminat dengan Coway, saya ingin maklumat produk dengan lebih lanjut?
Maklumat produk Coway boleh didapati di:
Penapis Air Pembersih Udara Bidet Pelembut Air Penapis Luar
Jika anda memerlukan maklumat lebih lanjut, hubungi kami atau tinggalkan nombor telefon anda dan kami akan menghubungi anda!
Bagaimana saya boleh mendapatkan produk Coway?
Terdapat dua cara untuk memiliki produk Coway—Sewa dan Pembelian Terus:
Sewa
- Bayaran Pendaftaran Sewa sebanyak RM200 dan bayaran sewa sebulan sebagai pendahuluan adalah yang anda perlukan untuk memulakan.
- Pasukan perkhidmatan kami, Coway Lady (CODY) akan menyediakan perkhidmatan penyelenggaraan berkala secara percuma sepanjang tempoh sewaan anda.
- Kontrak minimum adalah 3 tahun, tetapi anda boleh menyewa produk tersebut sehingga 5 tahun. Selepas 5 tahun, tiada bayaran sewa akan dikenakan dan produk tersebut akan menjadi milik anda secara rasmi.
- Jika anda memerlukan perkhidmatan penyelenggaraan selepas 5 tahun, anda boleh melanggan Keahlian Perkhidmatan kami.
Pembelian Terus
- Tiada bayaran pemasangan diperlukan dan anda boleh memilih pelan ansuran tanpa faedah 0% sehingga 36 bulan.
- Perkhidmatan CODY adalah percuma untuk tahun pertama dan anda boleh memilih untuk melanggan Keahlian Perkhidmatan kami selepas satu tahun.
Apakah perkhidmatan yang ditawarkan oleh Coway dikenakan Cukai?
Kerajaan Malaysia baru-baru ini telah memperluaskan skop Cukai Perkhidmatan untuk merangkumi perkhidmatan penyelenggaraan dan pembaikan, bersama dengan perkhidmatan lain.
Bermula 1 April 2024, pembelian baru pakej perkhidmatan Coway untuk kategori produk berikut dan caj buruh (termasuk pemindahan produk) akan dikenakan Cukai Perkhidmatan sebanyak 8%:
Penapis Air Pembersih Udara Bilik Mandi Luar Rumah
Apakah manfaat yang disertakan dalam Pakej Servis ?
Dengan melanggan Pakej Servis Coway, anda berhak mendapat perkhidmatan penyelenggaraan berkala oleh CODY (Heart Service) yang merangkumi penukaran penapis dan sanitasi. Semua jenis pembaikan (After Service) akan disediakan oleh Juruteknik Coway (CT) dan alat ganti juga akan disediakan tanpa kos tambahan.
Bagaimana saya memperbaharui Pakej Servis saya?
Anda hanya perlu memberikan butiran anda dan pasukan perkhidmatan kami akan menghubungi anda secepat mungkin untuk permohonan pembaharuan anda. Anda juga boleh menghubungi CODY anda untuk bantuan memperbaharui pakej perkhidmatan.
Berapa kerap produk Coway saya akan diselenggara?
Tempoh perkhidmatan berbeza untuk setiap kategori produk Coway:
Penapis air, penapis udara, dan pelembut air — setiap 2 bulan
Bidet dan penapis udara luar Apolo POE 10-A — setiap 4 bulan
Penapis udara luar Bamboo dan Bamboo Mini — setiap 6 bulan
Apakah pilihan pembayaran untuk sewaan bulanan saya?
Auto debit—Potongan melalui kad debit/kredit pelanggan Debit langsung—Potongan melalui akaun simpanan atau semasa pelanggan
JomPAY kod: 9928
Mesin Deposit Tunai Maybank: Kod Penerima: 016 CIMB (Akaun Maya) akaun khusus Pembayaran secara tunai kepada CODY semasa Perkhidmatan Hati Bayaran pemprosesan sebanyak RM 10 akan dikenakan jika anda tidak menggunakan auto debit (Bergantung kepada nombor pesanan).
Bilakah Coway biasanya melakukan potongan dari kad kredit/debit semasa saya?
Saya baru menukar kad kredit/debit. Bagaimana mengemaskini untuk tujuan auto debit?
Anda boleh menghubungi pasukan Pusat Panggilan kami melalui talian bebas tol: 1800-888-111.
*Penafian Wakil.my adalah laman web pengiklanan Wakil jualan Coway. Laman web rasmi Coway adalah coway.com.my